Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

ZAPROSZENIE OFERTOWE NA ZAKUP LAPTOPÓW

 

 

K.271.6.2020                                                                                    Lubaczów, 15.05.2020 r.

 

Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego

               

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego w projekcie ,,Działamy profesjonalnie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego na  zakup i dostawę siedmiu laptopów

 

Uzasadnienie

Przyczyna unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w terminie  wskazanym w Zapytaniu Ofertowym nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie zamówienia.

 

 

Kierownik MOPS w Lubaczowie

          Renata Meder

 

 


MIEJSKI POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBACZOWIE

UL. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO 4

37-600 LUBACZÓW


 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR K.271.6.2020

W związku z realizacją projektu pt.: Działamy profesjonalnie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie  zwany dalej „Zamawiającym”, zaprasza do składania ofert zgodnych z pkt I niniejszego zapytania ofertowego.


 

l. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa siedmiu laptopów o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego lub równoważnych

KOD cpv: 30213100-6 - Komputery przenośne

 

Il. KRYTERIA WYBORU OFERT PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

Kryterium I

Cena łączna brutto

100%


 

Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie następujących kryteriów oceny przy założeniu: 100% 100 pkt.

Kryterium I — Cena łączna brutto: waga: 100% Sposób wyliczenia punktów: Wynik (najniższa cena brutto / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt.

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać: 100 pkt

 

Podana w ofercie cena ma być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty Oferenta związane z realizacją usługi, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji powierzonego zadania, jakie poniesie Oferent z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

III. WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Oferta powinna zawierać:

- Nazwę i adres, nr telefonu i adres e-mail;

- Datę przygotowania oferty;

- Całkowitą cenę netto i brutto;

- Datę ważności oferty;

- Datę realizacji usługi.

 

Oferta powinna być przygotowana na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania stanowiącym załącznik nr 2

 

IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówień, o których mowa w pkt I ustala się na cztery tygodnie od momentu podpisania umowy.

V. KOMUNIKACJA WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest: Małgorzata Kopaczek, tel. 16 632 90 45 e-mail: m.kopaczek@mops.lubaczow.pl

 

VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

  1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.

  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

  2. Formularz oferty winien być podpisany, a wszystkie strony oferty w tym wszystkie załączniki (wypełnione tekstem) — winny być podpisanie lub parafowane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania Oferenta.

  3. Zamawiający może wezwać Oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

 

VIll. TERMIN NADSYŁANIA OFERT

Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną do dnia 12.05.2020 r. (do godz. 12) na adres: kierownik@mops.lubaczow.pl lub osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4, 37-600 Lubaczów, pokój nr 1, do godz. 14.00

Wyłonienie najkorzystniejszej oferty nastąpi najpóźniej w dniu 12.05.2020 r. o godzinie 12:15

 

IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty i/lub do odwołania lub zamknięcia postępowania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

X. WARUNKI ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

 

  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o ile zmiany te wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: terminu obowiązywania umowy lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

  2. Integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego jest:

Załącznik nr 1 — Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 — Wzór formularza ofertowego

 

 

Kierownik MOPS w Lubaczowie

Renata Meder

 

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny